Welcome

Welcome to Wordfeud League of Honour! We arrange tournaments in Wordfeud and several other games. Read the details under 'Rules', and join us under 'Sign up'!

The latest news

Responsive image
Wordfeud Nynorsk
CemKaraca vinner sin 135. tittel: Et eksepsjonelt mesterskap i sesong 344! Les mer
Responsive image
Ordly Norsk
SigrunM sikrer sin fjerde mestertittel – overgår forventningene med suveren seier! Les mer
Responsive image
Quizkampen Norsk
Cox Clavicula sikrer sitt 191. mesterskap - En ustoppelig legende i ligaen! Les mer
League: Season: Division: Group: Player:

PlassNavnSpiltSeierUavgjTapScore for-motMarginPoengFra
1Lund Gitte 9 7024329 - 398934014København
2lbn3400 9 6034669 - 447319612Hillerød
3franklind1969 9 5134540 - 423530511
4Kamptilstregen! 9 5044526 - 437515110
5AciJub 9 5044367 - 423013710State of calmness
6gellenielsen 9 5044171 - 403813310
7henrikrosendal 9 4143924 - 4025-1019Odense
8JakeZab 9 4054239 - 41041358Karrebæksminde
9mejrnaes 9 3064058 - 4317-2596
10superjuve 9 0091874 - 2911-10370Ravnsnæsset
1Lund Gitte+34014
Spilt: 9
Seier: 7
Uavgjort: 0
Tap: 2
Score: 4329 - 3989
Fra: København
2lbn3400+19612
Spilt: 9
Seier: 6
Uavgjort: 0
Tap: 3
Score: 4669 - 4473
Fra: Hillerød
3franklind1969+30511
Spilt: 9
Seier: 5
Uavgjort: 1
Tap: 3
Score: 4540 - 4235
4Kamptilstregen!+15110
Spilt: 9
Seier: 5
Uavgjort: 0
Tap: 4
Score: 4526 - 4375
5AciJub+13710
Spilt: 9
Seier: 5
Uavgjort: 0
Tap: 4
Score: 4367 - 4230
Fra: State of calmness
6gellenielsen+13310
Spilt: 9
Seier: 5
Uavgjort: 0
Tap: 4
Score: 4171 - 4038
7henrikrosendal-1019
Spilt: 9
Seier: 4
Uavgjort: 1
Tap: 4
Score: 3924 - 4025
Fra: Odense
8JakeZab+1358
Spilt: 9
Seier: 4
Uavgjort: 0
Tap: 5
Score: 4239 - 4104
Fra: Karrebæksminde
9mejrnaes-2596
Spilt: 9
Seier: 3
Uavgjort: 0
Tap: 6
Score: 4058 - 4317
10superjuve-10370
Spilt: 9
Seier: 0
Uavgjort: 0
Tap: 9
Score: 1874 - 2911
Fra: Ravnsnæsset

To register a result, you need to log in. This is done in the upper right corner.

Comments

The secret link
your last comment.

Navn Melding Tid
LoBotUnbelievably, gitlund won Season 103, Div 3, Group 3! This is highly surprising, gitlund did nothing last season to warn us of this marvellous performance. Greetings and salutations! It is the 2. time that gitlund wins a group at this level. 20/05 2016 09:19:33
Gitlund@kamptilstregen! Tak skal du have :-) 20/05 2016 07:19:24
Kamptilstregen!Tillykke Gitlund og held og lykke i Division 2 :-) 20/05 2016 05:00:48
GitlundTak lbn3400. Jeg førte med 11 mod superjuve, så selv med den registrering havde jeg lige sneget mig til en højere score en dig, men det korte af det lange forbliver jo at jeg fik foræret en sejr, hvor du har spillet dig til alle dine. Så lidt en flad fornemmelse for alle. Jeps vi mødes igen og så skal jeg have revanche for de stryg, du gav mig :-D 20/05 2016 01:52:12
kong maMig bekendt er det uhyre sjældent at der resignes i de øverste divisioner. 20/05 2016 00:49:25
lbn3400Tillykke gitlund med velfortjent sejr. Det var vel nok godt, at du kun tabte to kampe, så der slet ikke var noget at være i tvivl om. Ville have været lidt træt af at "kun" at blive nr. 2 på den baggrund at du kunne registrere et spread på 150 point mod superjuve og jeg kun 59. Men sådan gik det heldigvis ikke. Held og lykke i 2. division - vi mødes forhåbentlig snart igen deroppe. 20/05 2016 00:48:11
-JakobJeg tænker; at Superjuve bare skulle havde resignet eller ladet spillene løbe ud - i stedet for at være venlig overfor sine medspillere og informere derom. Så havde denne diskussion aldrig været opstået. Der er mange der resigner i ny og næ uden disse diskussioner. 19/05 2016 23:27:30
kong maJeg er enig med lbn3400 og puf puf. I samtlige sportsgrene verden over annulleres alle resultater for de hold som må trække sig fra en turnering i utide, så alle modstandere derved stilles lige. Det bør derfor også ske her, og gøres vel nemmest ved at fjerne superjuve fra divisionen? Hvis man vælger at fastholde de hidtidige resultater, opnår man jo igen bare det resultat at det igen kan betale sig at være langsom.

Jeg synes i øvrigt ikke at dommeren har svaret på hvad der skal ske med superjuve fremadrettet? Er det ikke forfra i 9.division? Ellers kan cirkusset jo fortsætte næste år i 4.division...

19/05 2016 20:31:42
puf pufVil da gerne lige kommentere nu når debatten er i gang,,,igen. Jeg har tidligere haft en dialog med dommerne omkring noget lignende. Jeg har naturligvis respekt for dommerens svar om skik og regler, så den lander jo nok der. Det er korrekt, at "man" i sportens verden taberdømmes ved udeblivelse. Det er dog også skik/regler, at trækkes holdet ud af turneringen eller tvangsnedrykkes midt i en sæson, så side stilles alle resultater, eksempelvis i fodbold. På den måde ville alle Superjuves resultater være neutraliseret og uden betydning for andre, uanset hvor langt spillene måtte være nået. Jeg har personligt meget svært ved at forstå, at man kan være uenig i den betragtning, men sådan er det i WF og det må vi nok leve med. Måske er det for bøvlet at administrere eller noget andet jeg ikke er bekendt med, who knows. 19/05 2016 19:36:06
Erling PedersenHej Gitlund

Ja, hvis du havde en kamp i gang mod superjuve, og superjuve enten resigned eller lod tiden løbe ud, må du i følge reglerne vælge mellem enten at anføre resultatet 150-0 eller trække 50 point fra superjuves resultat, og derefter anføre kamp-resultatet. Hvis kampen ikke er startet skal du ikke anføre noget resultat.

Med venlig hilsen

Erling Pedersen

Dommer i den danske afdeling af WLoH

19/05 2016 16:19:22
lbn3400Til gitlund - jeg havde også skrevet langsomme i anførelsestegn :-) og jeg er helt enig i, at alle har spillet stabilt i denne runde, og vi har snart fået afsluttet alle spil, hvilket er dejligt. Men fakta er, at dem der hurtigst får afviklet deres spil straffes, når en situation som denne opstår, som reglerne er nu.

Og tak til Erling for dommerkommentaren. Hvis reglerne er sådan, er det jo sådan det er. Jeg synes bare det er ærgerligt, at der er uens vilkår, når vi løber ind i sådan en situation. Der er jo slet intet incitament til så at få afviklet sine spil hurtigt og stabilt, hvilket jeg tror, at de fleste spillere synes bedst om. Når de spillere, der ikke har fået afsluttet deres kamp mod superjuve alle må registrere resultatet 150-0 fordi kampen var i gang, da han trak sig, får de klart en fordel i forhold til de spillere, som har fået afviklet deres spil. Med de regler kan der spekuleres i at trække spilletiden ud i håb om, at der kan vindes kampe med resultatet 150-0. Er det rimeligt ??? Kan man ikke overveje at ændre det. Jeg ved godt at reglerne er sådan i sportens verden. Men her er det aftalt på forhånd, hvornår kampene skal spilles - det vil sige, at der ikke kan spekuleres i at vente med at spille sidst. Tænker bare at hvis alle må registrere det samme resultat, så bliver ingen snydt og vilkårene er ens for alle.

19/05 2016 16:10:48
GitlundHej Erling

Men hvis gellenielsen og henrikrosendal må anføre 0-150 mod superjuve fordi kampen var startet da han resignede, så må jeg vel også for vores kamp var startet, da han pludselig resignede?

19/05 2016 15:37:42
LoBotIn Season 103, Div 3, Group 3, mejrnaes is the weakest link. Goodbye! 19/05 2016 10:16:16
Erling PedersenHej

Det er almindelig turnerings-skik, at hvis en modstander ikke møder op eller giver op, vinder modparten. Resultatet bogføres efter reglerne og man går ikke ind og rører ved de øvrige resultater. Den skik eller regel vil vi også følge i dette tilfælde.

Det betyder, at kampene superjuve–gitlund og superjuve-mejrnaes vil blive afgjort automatisk ved sæson-afslutning. I skal ikke selv anføre noget resultat.

Vi følger reglen om at at vinderen rykker op, og de to sidste rykker ned. Det vil sige udover superjuve vil yderligere én spiller til rykke ned.

Som tommelfingerregel siger vi, at automatisk tildelte point ikke må overtrumfe antallet af spillede kampe i kampen om op- og nedrykning.

Det betyder, at Ibn3400 vinder hvis ikke:

gitlund vinder over JakeZab og får en bedre pointspredning end ibn3400 (før end 150-0 mod superjuve)

gellenielsen vinder over mejrnaes og får en bedre pointspredning end ibn3400

gellenielsen og henrikrosendal har anført 150-0 mod superjuve: For en ordens skyld vil jeg lige gøre opmærksom på, at dette resultat kun kan anføres, hvis kampen mod superjuve var startet og superjuve derefter har resignet eller ladet tiden løbe ud.

Med venlig hilsen

Erling Pedersen

Dommer i den danske afdeling af WLoH

19/05 2016 08:00:03
JakezabJeg synes det er mere surt, at være LoBots favorit og ligge på nippet til nedrykning... ;-) 19/05 2016 06:35:25
Gitlund@lbn3400 - vise ord, bortset fra det med de ´langsomme´. Vi er kun en uge inde i turneringen og stort set færdige. Personligt vil jeg ikke så gerne have det prædikat på mig, og du har spillet med/mod mig så mange gange, at du udmærket ved at jeg ikke er ´langsom´ :-) 19/05 2016 02:52:56
lbn3400Jeg kan da kun tilslutte mig, at jeg synes, det er særdeles uheldigt, at en spiller trækker sig midt i sæsonen, hvor nogle kampe er færdigspillet og andre ikke er. Det giver nogle spillere en fordel og andre en bagdel. Er det ikke muligt, at registrere alle kampene med stillingen 150-0. Så bliver vi alle stillet ens, hvilket jeg synes, er en meget rimelig udgang på denne uheldige situation. Herved har gitlund og gellenielsen stadig en mulighed for at vinde puljen på normal vis, og uden at alle de tekniske finurligheder kommer i spil. Og for mit eget vedkommende er det da selvfølgelig også surt, at jeg har nået at få færdigspillet kampen mod Superjuve og derved opnået et dårligere resultat, end I to andre får. Som reglerne er nu, bliver de "langsomme" spillere i princippet belønnet, når en sådan situation opstår. Kan vi ikke få en kommentar fra dommeren angående det dilemma, vi er havnet i ??? 18/05 2016 22:54:31
GitlundJeg har faktisk bedt dommeren om at kigge på tingene for at opklare nogle spørgsmål. Der er nemlig en finurlig detalje om, at man ikke kan vinde, hvis man får en teknisk fordel, så måske er kampen allerede slut. Jeg giver rytter ret i at vi jo ikke kender grunden, men vil også sige at det er ærgerligt for alle parter både vinderen, dem der måske pludselig ikke kan vinde og også for dem, hvor nedrykning er i spil. Så herfra: ærgerligt, men ikke nødvendigvis æreløst ?? 18/05 2016 21:41:07
rytter 68@kong ma: du har ret i, at det er dårlig stil at give op midt i sæsonen, hvis grunden er, at man er bagud og derfor ikke gider at spille mere. Men du kender ikke motivet. Du gætter. Der kan være mange årsager til, at man trækker sig...

Hvis gruppen er utilfreds, er der jo mulighed for at kontakte dommeren.

Du kommenterer ofte andre spillere. For det meste i en negativ tone. Og gerne personligt... Det er min begrundelse for at kommentere på dit udfald om dårlig stil.

18/05 2016 21:15:00
kong marytter 68, jeg forstår slet ikke hvad du mener? Kan du begrunde yderligere? Synes du ikke at det er ekstremt dårlig stil at tabe med vilje MIDT i en sæson?m Det er jo sandsynligvis fordi at superjuve har tabt mange tætte kampe og næsten ikke kan undgå at rykke ud alligevel. Man har i følge reglerne mulighed for at sidde over i en eller flere sæsoner, blot at man meddeler dette til dommeren inden en ny sæson begynder. Nu ødelægger superjuve det for nogle af dem som kunne rykke op, fordi andre får foræret en kæmpesejr. DET er dårlig stil. 18/05 2016 19:30:56
rytter 68@kong ma: dit indlæg er faktisk også rigtig dårlig stil! 18/05 2016 08:54:16
kong maUndskyld mig superjuve, det var dog ekstremt dårlig stil. Dette er Wordfeud League of Honour, og så ødelægger du oprykningschancen for nogle andre, fordi du opgiver og dermed taber mindst 150-0??? Det var dog det usleste jeg længe har set i ligaen. Håber at du bliver udelukket for altid. 18/05 2016 06:17:43
Kamptilstregen!Selv tak Superjuve. Ha´ det godt. Måske vi mødes en anden gang :-) 18/05 2016 05:52:46
SuperjuveTrækker mig ud af spillet

Tak for denne gang

18/05 2016 05:11:42
LoBotMan, that is a talented gang! SUPERJUVE is the most experienced player here, with 91 seasons in the league. ACIJUB is the player here who has won most groups, with a total of 12 victories. LBN3400 is a wonderful opponent who was number 2 on this level last season. HENRIKROSENDAL is a clever player who actually won the entire league in season 68. GITLUND is a outstanding opponent who was number 6 on this level last season. GELLENIELSEN is a skilful opponent who was number 3 on this level last season. JAKEZAB is the one who most recently won a group on a decent level, the player won division 3 back in season 101. MEJRNAES is the tactically strongest player of the last 50 seasons, the opponents has merely scored the humble average of 433 points per game. FRANKLIND1969 is a brainy player who has been number 5 in division 3 in season 101. KAMPTILSTREGEN! is the player here who most recently went undefeated through an entire season, it happened in 7. division in season 89.

FRANKLIND1969, GITLUND, ACIJUB and MEJRNAES is among these few heartwarm samaritans who sacrifice some of their own money, earned through suffering and pain, to pay for the fun for all of us.

The winner gets promoted, the two last players will be relegated. We have so many skilful players here that it is difficult to pick a winner, but my guess is that JakeZab will top the table at the end of the season.

11/05 2016 17:54:59

We have some bills to pay. If you help us with that, you get a lot more statistics, you get training tools and a wordfeud course at the Improve page, and the Player page starts to work. And you get rid of the commercial banner on the top of the page. A donation of $15, 12 euro, 10 £ or 90 kroner gives you access for a year. Click the donate button for PayPal donation. You can also click here and donate directly to the WLoH bank account.

 

Matches

Kamp Resultat
JAKEZAB
JakeZab – Kamptilstregen!484 – 472
JakeZab – lbn3400514 – 528
JakeZab – gellenielsen434 – 552
JakeZab – franklind1969475 – 504
JakeZab – henrikrosendal529 – 464
JakeZab – superjuve297 – 85
JakeZab – Lund Gitte497 – 545
JakeZab – AciJub394 – 490
JakeZab – mejrnaes615 – 464
KAMPTILSTREGEN!
Kamptilstregen! – JakeZab472 – 484
Kamptilstregen! – lbn3400553 – 480
Kamptilstregen! – gellenielsen519 – 434
Kamptilstregen! – franklind1969472 – 557
Kamptilstregen! – henrikrosendal549 – 400
Kamptilstregen! – superjuve468 – 464
Kamptilstregen! – Lund Gitte483 – 561
Kamptilstregen! – AciJub559 – 431
Kamptilstregen! – mejrnaes451 – 564
LBN3400
lbn3400 – JakeZab528 – 514
lbn3400 – Kamptilstregen!480 – 553
lbn3400 – gellenielsen466 – 490
lbn3400 – franklind1969521 – 489
lbn3400 – henrikrosendal518 – 527
lbn3400 – superjuve527 – 468
lbn3400 – Lund Gitte513 – 473
lbn3400 – AciJub500 – 499
lbn3400 – mejrnaes616 – 460
GELLENIELSEN
gellenielsen – JakeZab552 – 434
gellenielsen – Kamptilstregen!434 – 519
gellenielsen – lbn3400490 – 466
gellenielsen – franklind1969543 – 528
gellenielsen – henrikrosendal614 – 497
gellenielsen – superjuve150 – 0
gellenielsen – Lund Gitte444 – 556
gellenielsen – AciJub437 – 461
gellenielsen – mejrnaes507 – 577
FRANKLIND1969
franklind1969 – JakeZab504 – 475
franklind1969 – Kamptilstregen!557 – 472
franklind1969 – lbn3400489 – 521
franklind1969 – gellenielsen528 – 543
franklind1969 – henrikrosendal443 – 443
franklind1969 – superjuve528 – 372
franklind1969 – Lund Gitte491 – 534
franklind1969 – AciJub503 – 448
franklind1969 – mejrnaes497 – 427
HENRIKROSENDAL
henrikrosendal – JakeZab464 – 529
henrikrosendal – Kamptilstregen!400 – 549
henrikrosendal – lbn3400527 – 518
henrikrosendal – gellenielsen497 – 614
henrikrosendal – franklind1969443 – 443
henrikrosendal – superjuve150 – 0
henrikrosendal – Lund Gitte489 – 502
henrikrosendal – AciJub444 – 425
henrikrosendal – mejrnaes510 – 445
SUPERJUVE
superjuve – JakeZab85 – 297
superjuve – Kamptilstregen!464 – 468
superjuve – lbn3400468 – 527
superjuve – gellenielsen0 – 150
superjuve – franklind1969372 – 528
superjuve – henrikrosendal0 – 150
superjuve – Lund Gitte0 – 150
superjuve – AciJub485 – 491
superjuve – mejrnaes0 – 150
LUND GITTE
Lund Gitte – JakeZab545 – 497
Lund Gitte – Kamptilstregen!561 – 483
Lund Gitte – lbn3400473 – 513
Lund Gitte – gellenielsen556 – 444
Lund Gitte – franklind1969534 – 491
Lund Gitte – henrikrosendal502 – 489
Lund Gitte – superjuve150 – 0
Lund Gitte – AciJub417 – 592
Lund Gitte – mejrnaes591 – 480
ACIJUB
AciJub – JakeZab490 – 394
AciJub – Kamptilstregen!431 – 559
AciJub – lbn3400499 – 500
AciJub – gellenielsen461 – 437
AciJub – franklind1969448 – 503
AciJub – henrikrosendal425 – 444
AciJub – superjuve491 – 485
AciJub – Lund Gitte592 – 417
AciJub – mejrnaes530 – 491
MEJRNAES
mejrnaes – JakeZab464 – 615
mejrnaes – Kamptilstregen!564 – 451
mejrnaes – lbn3400460 – 616
mejrnaes – gellenielsen577 – 507
mejrnaes – franklind1969427 – 497
mejrnaes – henrikrosendal445 – 510
mejrnaes – superjuve150 – 0
mejrnaes – Lund Gitte480 – 591
mejrnaes – AciJub491 – 530
JAKEZAB
JakeZab484
Kamptilstregen!472
JakeZab514
lbn3400528
JakeZab434
gellenielsen552
JakeZab475
franklind1969504
JakeZab529
henrikrosendal464
JakeZab297
superjuve85
JakeZab497
Lund Gitte545
JakeZab394
AciJub490
JakeZab615
mejrnaes464
KAMPTILSTREGEN!
Kamptilstregen!472
JakeZab484
Kamptilstregen!553
lbn3400480
Kamptilstregen!519
gellenielsen434
Kamptilstregen!472
franklind1969557
Kamptilstregen!549
henrikrosendal400
Kamptilstregen!468
superjuve464
Kamptilstregen!483
Lund Gitte561
Kamptilstregen!559
AciJub431
Kamptilstregen!451
mejrnaes564
LBN3400
lbn3400528
JakeZab514
lbn3400480
Kamptilstregen!553
lbn3400466
gellenielsen490
lbn3400521
franklind1969489
lbn3400518
henrikrosendal527
lbn3400527
superjuve468
lbn3400513
Lund Gitte473
lbn3400500
AciJub499
lbn3400616
mejrnaes460
GELLENIELSEN
gellenielsen552
JakeZab434
gellenielsen434
Kamptilstregen!519
gellenielsen490
lbn3400466
gellenielsen543
franklind1969528
gellenielsen614
henrikrosendal497
gellenielsen150
superjuve0
gellenielsen444
Lund Gitte556
gellenielsen437
AciJub461
gellenielsen507
mejrnaes577
FRANKLIND1969
franklind1969504
JakeZab475
franklind1969557
Kamptilstregen!472
franklind1969489
lbn3400521
franklind1969528
gellenielsen543
franklind1969443
henrikrosendal443
franklind1969528
superjuve372
franklind1969491
Lund Gitte534
franklind1969503
AciJub448
franklind1969497
mejrnaes427
HENRIKROSENDAL
henrikrosendal464
JakeZab529
henrikrosendal400
Kamptilstregen!549
henrikrosendal527
lbn3400518
henrikrosendal497
gellenielsen614
henrikrosendal443
franklind1969443
henrikrosendal150
superjuve0
henrikrosendal489
Lund Gitte502
henrikrosendal444
AciJub425
henrikrosendal510
mejrnaes445
SUPERJUVE
superjuve85
JakeZab297
superjuve464
Kamptilstregen!468
superjuve468
lbn3400527
superjuve0
gellenielsen150
superjuve372
franklind1969528
superjuve0
henrikrosendal150
superjuve0
Lund Gitte150
superjuve485
AciJub491
superjuve0
mejrnaes150
LUND GITTE
Lund Gitte545
JakeZab497
Lund Gitte561
Kamptilstregen!483
Lund Gitte473
lbn3400513
Lund Gitte556
gellenielsen444
Lund Gitte534
franklind1969491
Lund Gitte502
henrikrosendal489
Lund Gitte150
superjuve0
Lund Gitte417
AciJub592
Lund Gitte591
mejrnaes480
ACIJUB
AciJub490
JakeZab394
AciJub431
Kamptilstregen!559
AciJub499
lbn3400500
AciJub461
gellenielsen437
AciJub448
franklind1969503
AciJub425
henrikrosendal444
AciJub491
superjuve485
AciJub592
Lund Gitte417
AciJub530
mejrnaes491
MEJRNAES
mejrnaes464
JakeZab615
mejrnaes564
Kamptilstregen!451
mejrnaes460
lbn3400616
mejrnaes577
gellenielsen507
mejrnaes427
franklind1969497
mejrnaes445
henrikrosendal510
mejrnaes150
superjuve0
mejrnaes480
Lund Gitte591
mejrnaes491
AciJub530