Welcome

Welcome to Wordfeud League of Honour! We arrange tournaments in Wordfeud and several other games. Read the details under 'Rules', and join us under 'Sign up'!

The latest news

Responsive image
Wordfeud Nynorsk
CemKaraca vinner sin 135. tittel: Et eksepsjonelt mesterskap i sesong 344! Les mer
Responsive image
Ordly Norsk
SigrunM sikrer sin fjerde mestertittel – overgår forventningene med suveren seier! Les mer
Responsive image
Quizkampen Norsk
Cox Clavicula sikrer sitt 191. mesterskap - En ustoppelig legende i ligaen! Les mer
Table:
League: Season: Division: Group: Player:

PlassNavnSpiltSeierUavgjTapScore for-motMarginPoengFra
1Lonar 9 7024407 - 379661114
2Oudegod 9 6034171 - 399217912
3Prins B 9 5044071 - 396810310
4vwbx 9 5044092 - 40415110
5rolfph 9 5044076 - 4135-5910Nsluis
6Chinookwf 9 4054097 - 4105-88Mont Ventoux
7Drawaline 9 4053738 - 3796-588
8mw1111 9 4053950 - 4203-2538
9duchovny 9 3063871 - 3967-966
10dmxpm? 9 2073598 - 4068-4704
1Lonar+61114
Spilt: 9
Seier: 7
Uavgjort: 0
Tap: 2
Score: 4407 - 3796
2Oudegod+17912
Spilt: 9
Seier: 6
Uavgjort: 0
Tap: 3
Score: 4171 - 3992
3Prins B+10310
Spilt: 9
Seier: 5
Uavgjort: 0
Tap: 4
Score: 4071 - 3968
4vwbx+5110
Spilt: 9
Seier: 5
Uavgjort: 0
Tap: 4
Score: 4092 - 4041
5rolfph-5910
Spilt: 9
Seier: 5
Uavgjort: 0
Tap: 4
Score: 4076 - 4135
Fra: Nsluis
6Chinookwf-88
Spilt: 9
Seier: 4
Uavgjort: 0
Tap: 5
Score: 4097 - 4105
Fra: Mont Ventoux
7Drawaline-588
Spilt: 9
Seier: 4
Uavgjort: 0
Tap: 5
Score: 3738 - 3796
8mw1111-2538
Spilt: 9
Seier: 4
Uavgjort: 0
Tap: 5
Score: 3950 - 4203
9duchovny-966
Spilt: 9
Seier: 3
Uavgjort: 0
Tap: 6
Score: 3871 - 3967
10dmxpm?-4704
Spilt: 9
Seier: 2
Uavgjort: 0
Tap: 7
Score: 3598 - 4068

To register a result, you need to log in. This is done in the upper right corner.

Comments

The secret link
your last comment.

Navn Melding Tid
mw1111Sorry, Rollfph!. Ik was ineens zo kwaad dat ik de ref vroeg om dat ventje te verwijderen... 25/09 2015 09:40:10
rolfphVerwijdering vind ik nogal drastisch. Een waarschuwing was op z´n plaats geweest. 25/09 2015 08:14:52
mw1111Ja, zal ik doen en weten jullie al dat Duchovny verwijderd is? Mijn aanvraag daarvoor werd dus aanvaard... 25/09 2015 07:50:12
chinookwfHé mw1111, wat is dat nou? geef je nu op? Dan krijgt die ....... alsnog zijn zin! Gauw weer inschrijven. 25/09 2015 02:48:53
mw1111En Blacklizard heeft volledig gelijk!!!!! 24/09 2015 11:16:01
mw1111Je gaat gelukkig naar divisie 4. Hebben we gelukkig geen last meer van je....joepie!!!!!! 24/09 2015 11:06:50
duchovnyOmdat ik zielepietje tegen je zeg?

of tegen je zeg dat je de pot op kan na 6 keer swappen ?

je bent niet alleen onsportief maar nog een huilebalk ook,

Ga jij maar lekker klagen.:)

24/09 2015 10:54:43
mw1111Het is Eskil en ik hoop van ganse harte dat je uit de competitie verwijderd word! 24/09 2015 10:28:54
duchovnyJe hebt gelijk rolfph, zeer milde kritiek. 24/09 2015 09:21:21
rolfphDuchovny, het lijkt erop dat je er op uit bent om vijandige discussies uit te lokken. Ik ga daar niet verder op in, dat vind ik zonde van mijn tijd. En ja, dit was voor het eerst een milde vorm van kritiek. 24/09 2015 09:18:49
duchovnyMammie hij doet het weer...snik

en trouwens schattie, is het nou askil of eskil ?

24/09 2015 09:15:43
mw1111Dear Eskil, I would like that Duchovny iwill be removed from the group because of insulting other players!!!!! The term zielepiet is not very flattering and this is not the first insult!!! 24/09 2015 09:13:32
duchovnyKomen die toernooien in 1 nog wel af dan ?:) 24/09 2015 09:11:42
Karina psJammer mw111, in de eerste divisie zien we ze graag: tactische spelers zoals jij! 24/09 2015 09:09:53
duchovny6 keer lieverd, ik kan heel goed tellen, niet dat 4 keer wel acceptabel geweest zou zijn. 24/09 2015 09:08:15
mw1111Niet dat het nog belangrijk is maar mijn lieve vriend kan niet eens tellen...ik heb 4 keer gewisseld 24/09 2015 09:07:06
duchovnyPfff wat ben jij toch een zielepietje mw1111 24/09 2015 09:06:41
BlackLizard1963Volgens mij is iedereen het met jou eens, mw111, inclusief askil, behalve duchovny... dat lijkt mij genoeg toch? 24/09 2015 09:06:11
duchovnyZo bedoelde ik het niet,

ik snap alleen niet dat je zegt dat mijn mening niet door een stel anderen gedeeld word,

alsof dat iets zegt over het gelijk of ongelijk van een mening.

En door mij alleen aan te spreken kan ik dat toch alleen maar zien als een vorm van kritiek.

En over oeverloos doorgaan, we zijn een beetje op elkaar aan het reageren, zo gaat dat in dit soort gesprekjes, is toch niets mis mee, degene die niet mee wil doen kan afhaken toch. :)

24/09 2015 09:05:34
mw1111Hello Askil, as many other players I have my own tactic and nobody has ever complaint in the German Wordfeud of Honour....I have signed off today because I won´t take thuis crap anymore.... 24/09 2015 09:03:23
rolfphNee duchovny, dat begrijp je verkeerd. Volgens mij heb ik in geen geval een mening van wie dan ook bekritiseerd. 24/09 2015 08:48:12
duchovnyBlack dat gaat je vast niet lukken en dat hoeft ook niet, iedereen mag gelukkig zijn eigen mening hebben, maar man zorg aub voor betere vergelijkingen.:)

En rolfph begrijp ik je goed dat de mening met de meeste medestanders de beste mening is ?

Ik zie je iig mij en mijn mening bekritiseren maar niet de mening van de anderen die bij elkaar net zo vaak slap lopen te zeuren als ik dat ik gedaan heb.:)

24/09 2015 08:38:17
duchovnyhi Lobotommy,

My englisch is not perfect but..

I played a game this rond en my opponent started whit 6 swaps, because of that we have a discussion.

i said it is not good sportsmanship, and some other players said it is not in the roles that you may not do that, so it is alowed.

24/09 2015 08:31:53
BlackLizard1963Thx Lobottommy, feel a bit vindicated now. More or less the same view that I tried to maintain. I´ll stay out of these things anyway from now on, or I´ll try ;) 24/09 2015 08:18:36
LobotommyHi!

I´m not a great Dutch speaker, but I have been explained that this is a discussion about whether it is good sportsmanship to pass or not. So I´d like to offer some general views on that, being the guy who made this site and wrote the rules.

WLoH consider every move you can do in the app as fair play.(*) If you can get an advantage from passing, do pass. But I highly doubt that passing is good tactics in the start. By starting with a pass, you tell the opponent a lot about your tiles. It´s almost a bingo there. Probably few high-scoring tiles. Most likely the passer has been dealt the best tiles in the start, and passing will typically be wasting that advantage, because the opponent can swap until she gets a bingo herself.

I usually answer an initial pass by playing a short word without vowels. I don´t know about Dutch, but we have some nasty starters in Norwegian.

Passing in the end game may be a relevant tactic, if you know the opponents tiles and don´t want to open the game for a high-scoring word. Still considered fair play.

The first time people are faced with a tactic one did not think of, people tend to react emotionally. So we´ve had this exact discussion a number of times. But it is a game with a lot of aspects, where a big part of it is to give your opponent problems. To master it one need to see the beauty of tactics, not only the beauty of finding great words.

The Dutch representative in the scrabble world championships (ms Dundas) actually won a game once without a single tile being played (in Poland 2011, against the UAE representative. As I recall, the final score was -6 to Holland and -9 to the United Arabian Emirates). Possible because in Scrabble the rule is that when both players score zero points three rounds in a row, the game is over. The UAE guy swapped three times and your representative won by passing.

Maybe Wordfeud should have that rule too. But it hasn´t. And until it has, yell at those who made the rules, not those who follow them.

(*) What we do not consider fair play in WLoH is NOT playing to get an advantage, trying deliberately to halt the game from being finished within our 2 week time limit. But that is a different story.

24/09 2015 08:05:26
rolfphDit heeft niets met snappen of willen snappen te maken. Het is jouw mening en die wordt blijkbaar door velen niet gedeeld. Maar dat doet niet eens ter zake. Leg je er gewoon bij neer dat mensen verschillende meningen hebben. Je zult het niet oplossen door hier oeverloos over door te blijven discussieren. 24/09 2015 06:29:09
duchovnyJe komt met voorbeelden die niet kloppen, rokade, countervoetbal, val zetten bij dammen, daar is allemaal niets mis mee, 6 x swappen in het begin bij wf is dat wel, jammer dat je dat niet snapt of wil snappen.

En natuurlijk is je vmbo opmerking denigrerend en ook veel belachelijker

dan je swap misser, je moet misschien voortaan oppassen dat als je ergens een voorbeeld voor wilt geven dat doet ten koste van laag opgeleide mensen.

Dit laat in ieder geval wel zien dat ik mijn tijd verdoe om het met jou ergens over te hebben.

24/09 2015 05:52:45
OudegodProficiat leonardo en succes in de 2 de 24/09 2015 00:28:51
BlackLizard1963Hier raken we het nooit over eens, want wederom leg je een verband tussen onsportiviteit en meerdere malen achter elkaar passen. Dat is niet onsportief, net zo min als countervoetbal onsportief is, of een rokade bij schaken, of een val zetten bij dammen. En voor wat betreft het VMBO voorbeeld, ik zeg op zich niets denigrerends over de school, maar wel over mensen die obscure woorden maken, achter elkaar, zonder ook maar op enige wijze duidelijk te maken wat het betekent, of hoe ze de woorden kennen. Proberen tot je een ons weegt kan, maar er zit ook daar een grens aan de geloofwaardigheid van die verklaring. Verder begrijp ik je redenatie rond passen nog steeds niet, ben je bang dat als je een woord neerlegt dat dan de ander een bingo heeft? Zorg dan dat je zelf ook pas begint als je een kraker hebt, of wissel zelf letters tot je dat kan. Als het spel eenmaal begonnen is dan houdt het passen al snel op omdat je anders veel te ver achter raakt. Verder heb ik nu bijna 10.000 spelletjes gespeeld tegen allerlei soorten spelers, goede, slechte, aanvallende, defensieve etc etc., maar deze hele situatie komt nog minder voor dan gelijke spelen. Zeker meer dan drie keer passen. 23/09 2015 23:37:58
duchovnyMooi verwoord blacky,

inhoudelijk natuurlijk behoorlijke onzin, maar toch, je kunt een leuk verhaaltje schrijven.:)

Ruilen om de Q kwijt te raken is natuurlijk geen probleem, gewoon een keertje swappen omdat je rotletters hebt is natuurlijk ook al geen probleem.

Minachtend praten over VMBO zwakstroom vind ik wel een probleem, dat laat namelijk veel over jou zien. :)

En 6 keer swappen om een ander te dwingen om te beginnen blijf ik dom en onsportief vinden, jammer voor jou dat mijn mening een probleem voor je is.:)

Dat ik mijn mening hard en direct geef kan ik niet ontkennen, ik heb meestal weinig geduld met mensen, die naar mijn mening, tegen beter weten in domheid en onsportief gedrag verdedigen.

23/09 2015 23:06:37
BlackLizard1963Duchovny, de ref reageert niet op het ruilgeval (of voor jou: huilgeval) om de simpele reden dat er niets tegen de regels is gebeurd. Dat jij er niet tegen kan dat er wordt geruild, of gepast, of verdedigend wordt gespeeld, of de q wordt omgeruild als er nog 8 letters over zijn, maakt nog niet dat het onsportief is, of vals spelen o.i.d. Scheidsrechters bij voetbal fluiten ook niet als een inworp correct wordt genomen. Verder is het verbazend dat je al in een zo hoge divisie zit, en blijkbaar toch nog nooit tactische spelers bent tegengekomen. Hoe denk je dat iemand in divisie 1 of 2 speelt? Ze kunnen je schuimbekkend wegdragen ben ik bang, na twee spelletjes. Verder vind ik dat je veel te uitgesproken en lomp reageert op je medespelers, dat is pas onsportief.

Last but not least: als je ruilt of past dan haal je het formidabele aantal van 0 punten. Jij kan dan ook wisselen want ze lopen niet uit op je. Of je maakt gewoon een woord, die punten heb je al vast. Heb je nooit geschaakt, gedamd, Stratego gespeeld, Risk? Die spelletjes hangen aan elkaar van taktisch spelen, dat maakt het juist zo boeiend. En het is allemaal binnen de regels! Vals spelen (EN DAAR MAG JE JE PAS KWAAD OM MAKEN!) is constant woorden maken die vreselijk obscuur zijn, terwijl je aan de rest van het gedrag van de speler kunt zien dat de hoogst genoten opleiding VMBO zwakstroom is... anagramhulp gebruiken dus.

23/09 2015 18:49:58
LoBotAnd it is finally decided, Lonar has won Seizoen 86, Div 3, Groep 4! Many had expected dmxp? to win this group, but personally, I have always had faith in Lonar. It is the 2. time that Lonar wins a group at this level. 23/09 2015 11:16:29
duchovnyKun je dan niet in Duitsland gaan swappen ?

daar nemen ze de boel ook in de maling.

23/09 2015 11:13:10
duchovnyGefeliciteerd Lonar, succes in 2! 23/09 2015 11:08:46
rolfphGefeliciteerd Lonar! :) 23/09 2015 10:15:16
mw1111Niederländisch ist nicht meine Muttersprache und für den Rest kannst Du mir gestohlen bleiben:-) 23/09 2015 09:09:57
duchovnyAch meisje het feit dat je het niet eens raar vind en het nog steeds verdedigt laat zien wat voor een onsportief mutsje je bent, zoals ik dus al eerder zei een echte truken"doos"

En het feit dat de ref daar niet eens op reageert laat zien dat dat het hem niet boeit of mensen eerlijk en sportief spelen of niet, jammer maar het is niet anders.

Trouwens waarom schrijf je in het engels ?

we zitten op een nederlandse site en de ref reageerde net ook in het nederlands.

23/09 2015 08:36:22
mw1111My dearest Duchovny. I swapped 4 times...so what! 23/09 2015 08:04:05
duchovnyRef je laat me bijna van mijn stoel vallen, je komt een keer met een oordeel,

Top man!:)

23/09 2015 07:59:19
mw1111Chinookwf was responsable for the error. He apologized and filled in the result correctly. And surprisingly enough somebody changed the result into a draw. But i definitely won!! 23/09 2015 07:57:45
ref-wloh@dmxp11: ik heb jouw niet geadviseerd om de game overnieuw te spelen. Wel begrijp ik een advies om een verkeerd ingevulde uitslag tijdelijk op 0-0 te zetten.

Beiden (mw1111 en dxmp11) weten vast nog wel hoe de uitslag (bij benadering) was, maar begrijp ook dat deze nu goed ingevuld is.

23/09 2015 07:07:05
duchovnyJe hebt helemaal gelijk Gert,

het zijn Truken"dozen":)

En Gert ik wil best je vriend zijn maar verwacht me niet altijd vriendelijk.

23/09 2015 06:17:01
mw1111Ik zou nu heel graag willen weten wie het resultaat van mijn potje tegen dmxp veranderd heeft. Heb het weer rechtgezet. En nu afblijven!!!! 23/09 2015 05:39:54
gert45bergSchrijf je dat zo? Volgens mij is het trukendoos vriendelijke vriend ;-) 23/09 2015 01:27:41
duchovnyZet dan even de stand goed, niet dat het wat uitmaakt, maar wel zo eerlijk.

Het valt me trouwens op dat er in deze ronde echte trucen"dozen" meespelen

die 1 swapt 6 keer en de ander wil een verloren potje overspelen. :)

22/09 2015 09:07:38
mw1111Bedankt chinookwf. 22/09 2015 02:35:44
chinookwfHallo,

blijkbaar heb ik een vergissing gemaakt bij het invullen van de scores en is daarbij onbedoeld de score tussen dmxp en mw1111 op 0 gezet.

ik heb de stand tussen beiden nog in het geheugen en de stand was 461-460 in het voordeel van mw1111.

ik vul de juiste stand even in en verontschuldig me voor de verwarring. Chinookwf

21/09 2015 21:16:28
BlackLizard1963Hoera, we zijn het ergens over eens! 21/09 2015 16:27:38
duchovnyIk wil wel weten waarom er een potje overgespeeld gaat worden,

wat precies de uitslag was zal misschien dan wel niet meer bekend zijn maar ik mag toch aannemen dat het wel bekend is bij jullie beide wie er gewonnen heeft.

21/09 2015 13:14:56
BlackLizard1963Wat klopte er dan niet? Gebeurt toch wel meer dat er aan iemand wordt gevraagd wat de stand was als iemand het vergeet in te vullen? Zomaar hoor, want zou het vervelend vinden als het mij overkomt dat ik dan overnieuw moet spelen. Wat maakte dit bijzonder? Bijzonder genoeg voor de scheids? 21/09 2015 07:53:26
dmxp?hoi mw1111, ik had daar de ref over geinformeerd omdat het volgens mij niet klopte. deze heeft ervoor gekozen om ons op 0 te zetten en we opnieuw mogen spelen. ik hoop dat je daar mee accoord gaat

21/09 2015 06:25:29
mw1111Hallo dmxp? Ben vergeten ons resultat in te voeren. Staat helaas niet meer op mijn tablet. Bij jou wel? 20/09 2015 12:09:41
ref-wlohin het mailadres van de ref is een typefout geslopen.

Het juiste mailadres is: ref.wloh@gmail.com

16/09 2015 00:34:16
duchovnyJa black, jij ook trouwens, jij bent een beetje de klusjesman hier.

je bemoeit je echt overal mee. :)

15/09 2015 07:25:52
BlackLizard1963je blijft gaan he... respect... pfft 15/09 2015 06:53:57
duchovnyAls ze

r e s p e c t

had gehad had ze vast niet 6 x geswapt.

Het is bijna een rijm.:)

15/09 2015 06:41:30
ref-wlohBij deze het verzoek aan de spelers in deze " discussie" om elkaar met respect te blijven behandelen.

De regels zijn niet altijd waterdicht en het is moeilijk om het volledig dicht te timmeren.

Je oordeel geven over de WLOH mag in het commentaarveld, een oordeel over medespelers kun je kwijt bij de ref-wloh@gmail.com (dit wil niet zeggen dat hij/zij hier iets mee doet).

Het doel van het spel blijft WLOH.

15/09 2015 05:58:49
duchovnyNodig me maar uit. 13/09 2015 11:22:23
Dray1968Hoi Duchovny, je lijkt me een heel sympathieke gast. Zullen we een keer een potje spelen? 13/09 2015 11:01:18
duchovnyIk niet, ik amuseer me kostelijk met deze onzin,

ik vind het altijd leuk om mensen te zien spartelen door hun eigen domme gedrag.

En ik weet het, dat klinkt niet aardig.:)

13/09 2015 10:12:12
rolfphIk ben nu van mening dat deze discussie kan worden gesloten. :) 13/09 2015 10:06:40
duchovnyAha je swapte 6 keer om het woord non te kunnen maken, nou ja het is iig een antwoord.:) 13/09 2015 10:03:52
mw1111Geachte Duchovny, ik ben begonnen omdat het bij mijn letters paste. 13/09 2015 10:02:41
duchovnyVolgens mij lijken wij niet zoveel op elkaar,

wat is er trouwens mis met de pot opgaan, hebben we allemaal gedaan hoor.

Heb ik je antwoord gemist ?

13/09 2015 10:01:51
mw1111Jij kunt de pot op is geen goede reactie tegen een speler. Ik heb zoiets nog nooit tegen een speler gezegd en ik speel al bijna 3 jaar 13/09 2015 09:58:00
duchovnyEn zo hebben we allemaal onze eigen mening, en swappen we door tot we een ons wegen,

en aan het einde vd 2 weken hebben we gemiddeld 2 potje van de 10 afgespeeld. :)

Ohja mw, had ik je al gevraagd waarom je als je vind dat je helemaal in je recht stond toch begonnen bent ?

13/09 2015 09:56:47
rolfphWederom jouw mening. Ik vind dat prima in de lijn van het spel. Definieer de lijn van het spel. Dat zal ook weer jouw mening zijn. 13/09 2015 09:52:32
duchovnyKunnen lange potjes worden dan, tig keer swappen en nog steeds geen bingo, niemand die begint,

ja dat is echt in de lijn van het spel.:)

13/09 2015 09:45:20
rolfph"is niet in de lijn van het spel". Dat is jouw mening. Swappen mag, kan en is in mijn optiek niet onsportief. Dat is dus mijn mening. Meningen verschillen. En dat is prima. 13/09 2015 09:39:06
duchovnyIk heb tegen jou ook geen lelijke woorden gebruikt, alleen dat ik je manier van spelen triest vind en dat je de pot op kan en ik er niet aan mee ga werken.

maar nu ik je toch spreek, waarom ben je begonnen?

13/09 2015 09:37:27
duchovnyHet spel wijst 1 van de 2 aan om te beginnen, dat je swapt als je niets kunt maken is dan natuurlijk geen probleem, is mij ook een keer overkomen, maar altijd swappen om met een bingo proberen te beginnen of om de ander te dwingen om te beginnen is niet in de lijn van het spel, ook al staat dat niet zo specifiek in de regels.

Dat alle sterke spelers zo spelen is onzin, er zijn er zat die gewoon beginnen als het hun beurt is,

het is iets wat ineens in de mode is gekomen.

13/09 2015 09:33:43
mw1111Tot nu heb ik nog geen een slecht woord tegen je gezegd. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt....en ik schrok.dat jij een man bent (of jongetje) want mannen zijn normaal zakelijker dan vrouwen. 13/09 2015 09:33:20
rolfphHet is inderdaad gewoon een tactiek. En onderdeel van het spel. Het is absoluut niet in strijd met "honour". De sterkste spelers beginnen vrijwel altijd met een swap is mijn ervaring. Of met een bingo. Of met een woordje van 2 of 3 letters. 13/09 2015 09:27:07
duchovnyNatuurlijk, maar in dit geval noem ik het liever tackziek. 13/09 2015 09:26:22
mw1111Iedereen heeft zijn eigen tactiek! 13/09 2015 09:24:00
duchovny

Wordfeud League of Honour

spelen we toch ??

13/09 2015 09:22:39
rolfphIk begrijp het probleem niet helemaal. Als je per se niet wilt beginnen swap je toch lekker door tot je tegenstander uiteindelijk toch iets legt? En als dat echt niet gebeurt heb je toch inmiddels zelf een prachtige bingo op je plankje staan? Waarom zou je in dat geval niet gewoon zelf beginnen? Het is nou eenmaal geoorloofd om te swappen in WF. Daar is niets aan te doen, of je het leuk vindt of niet. Wat mij betreft swapt mijn tegenstander tot hij een ons weegt. ;) 13/09 2015 09:14:11
duchovnyJe bent gestopt met swappen en begonnen, "waarom" was de vraag. 13/09 2015 09:07:05
duchovnyandromehda je spreekt met dubbele tong. 13/09 2015 09:05:28
mw1111en als het iemand interesseert. Ben spel begonnen met "non" te leggen... 13/09 2015 09:04:24
andromehdanee hoor, het stond er wel degelijk al. Hoe kan ik je anders uitnodigen om iets te bespreken wat nog helemaal niet geschreven is?

ik wilde je mijn opvatting onder vier ogen melden. Ben niet zo´n voorstander om discussies over dit soort dwalingen in het publieke domein te voeren. Maar je gaf me geen kans en omdat je maar blijft drammen, geef ik je alsnog mijn reactie. Die ken je nu. Voor mij is dit onderwerp nu gesloten. Het ga je goed.

13/09 2015 09:03:32
duchovnychinookwf, nee tegen jou ook geen reactie, je begon namelijk ook met swappen.:) 13/09 2015 08:59:14
chinookwfSorry duchovny, maar je kunt wel knap zeiken hoor!! je bent trouwens ook wel de enige die niet reageert op mijn < Hallo, succes en een leuke pot>

Ik zit er niet op te wachten, maar het is wel tekenend.

It´s a game man don´t be so bloody serious. wat mij betreft; Einde discussie!

13/09 2015 08:53:55
duchovnyandromehda ik kreeg je uitnodiging maar je zei niets en pas na ongeveer 15 minuten heb ik het potje gestopt.

13/09 2015 08:53:48
duchovnyTrouwens na de 6e keer swappen zei ik dus dat ik er niet aan mee ging werken en toen ben je eindelijk begonnen, waarom?

je vind toch niet dat je ongelijk hebt, had dan door geswapt.

13/09 2015 08:49:24
andromehdanee hoor, het stond er wel degelijk al. Hoe kan ik je anders uitnodigen om iets te bespreken wat nog helemaal niet geschreven is?

ik wilde je mijn opvatting onder vier ogen melden. Ben niet zo´n voorstander om discussies over dit soort dwalingen in het publieke domein te voeren. Maar je gaf me geen kans en omdat je maar blijft drammen, geef ik je alsnog mijn reactie. Die ken je nu. Voor mij is dit onderwerp nu gesloten. Het ga je goed.

13/09 2015 08:49:23
duchovnyEn meisje ik weet wat je bedoeld met je verhaaltje maar dat komt omdat ik het grootste deel zelf geschreven heb, voor de rest zal het niet zo duidelijk zijn, ook al omdat je maar blijft denken dat ik een haar ben.:)

Ik reageerde niet op je veel succes en plezier omdat je toen voor ik erop kon reageren al een paar keer geswapt had, daar ging mijn plezier. :)

Het staat natuurlijk niet zo letterlijk in de spelregels maar kom op zeg het kan toch niet de bedoeling zijn dat je maar blijft swappen om de ander dwingen om te beginnen, als je dat werkelijk wil rechtvaardigen, en dat wil jij dus blijf je naar mijn mening een triest figuur.

13/09 2015 08:46:20
duchovnyAha daar komt andromehda,

je nodigde me gisteravond uit voor een spelletje nog voor er hier iets stond, ik vond het al raar en ook omdat je niets zei, daarom je er maar weer afgegooid.

kom jij ook maar even je 2 stuivers in het zakje stoppen hoor.

Laat me raden..vriendje of vriendinnetje van mw ?:)

En daar is mw zelf ook weer. :)

13/09 2015 08:39:30
mw1111Ok. Zo is het gebeurd en niet anders...spel begint en ik schrijf "succes en veel plezier". Geen antwoord. Ik heb dan 4 keer geswapt. Reactie:"je bent echt vervelend. Maar goed doe maar voort tot je een heel woord hebt, ik begin niet"

Ik heb geantwoord:"jij doet toch hetzelfde!"

"Nee, ik begin altijd als ik moet beginnen,,en wat jij nou doet is 4 x swappen, omdat je gewoon niet wil beginnen en je kan de pot op want ik werk niet mee. Niet een beetje zielig maar gewoon triest om zo dom fanatiek te spelen.

" weet je, ik had nog wel een sorry van je verwacht maar blijkbaar ben je nog triester dan triest, neem de winst in dit potje maar, ik heb er zo geen zin meer in"

Dan heb ik een zinnetje aan Eskil gestuurd. Reactie van haar was: "even het hele verhaal vertelt (sorry heb alles letterlijk genoteerd...:-)) op de site, da´s beter dan een halve leugen.

13/09 2015 08:34:53
andromehdaJa mijn beste Duchovny, je bent inderdaad raar bezig. Je speelt mee met een spelletje waarvan de spelregels je bekend zijn of behoren te zijn. iemand mag nu eenmaal zo vaak swappen als dat die wilt. En degene die als eerste swapt, is het spel begonnen. Het swappen van je letters is immers een spelhandeling. Als je niet wilt dat de ander blijft swappen, moet je dat gewoon doorbreken. Zo niet, kan die ander doorgaan tot hij of zij een bingo heeft. Iemand kan niet zelf de regels gaan wijzigen tijdens het spel. En ik ben er ook geen voorstander van om dan maar te vragen over meer regeltjes. Enige mate van assertiviteit kan geen kwaad. 13/09 2015 08:18:20
duchovnyTja Black...

2 x ja de ene wilde zijn spel niet af spelen om zo voor mij als eerste te eindigen

en nu 1 die 6 keer swapt omdat ze niet wil beginnen,

wat ben ik toch raar bezig dat ik daar wat van zeg. :)

Naar (alweer mijn bescheiden mening) ben je verkeerd bezig als je daar niets van zegt!

En natuurlijk mag je al dat andere doen, wisselen in het spel vastleggen etc.

En ik ben ook netjes gebleven, ik heb niet gescholden maar alleen gezegd dat ik haar manier van spelen triest vind en dat ze pot op kan en ik er niet aan mee werk.

13/09 2015 05:48:29
BlackLizard1963...en Lobotommy organiseert dit, staat los van WF volgens mij (Hoewel beiden uit Noorwegen, dus het zou kunnen dat er banden zijn) 13/09 2015 05:14:00
BlackLizard1963Maar, Duchovny, je bent nu twee keer in dit soort schermutseling betrokken, en als mensen binnen de regels proberen te winnen (dus niet met een anagrammaker o.i.d.) maar door passen, wisselen, verdedigende woorden neerleggen... dan heb je toch eigenlijk gewoon netjes te blijven. Jij mag dat tenslotte ook doen. En ook heb het ook niet over expres traag of niet spelen, als daar iemand door promoveert of niet degradeert, dat is wel vals spelen.. 13/09 2015 05:07:01
duchovnyNaar mijn mening is het dan toch de verantwoording van WF om eens wat strakkere regels op te stellen,

het blijkt dat sommige mensen zelf die verantwoording niet aan kunnen om op een normale manier te spelen.

En dan heb ik het niet alleen over het swap probleem, maar ook het bewust niet uit willen spelen van potjes als dat in hun nadeel is, of zoals mij ook al is overkomen het niet willen spelen omdat ik daar een keer een opmerking over gemaakt heb,

WF organiseert deze toernooien en hoort die dan ook in goede banen te leiden, naar mijn bescheiden mening.

Dit is een commercieel gebeuren, er word aan verdiend dus mag men ook verwachten dat problemen opgelost worden.

13/09 2015 04:52:17
chinookwfja mensen, dit spel wordt gespeeld volgens de regels van WORDFEUD en in die spelregels staat niets over het aantal maal swappen.

ik erger mij er soms ook aan, maar langs de andere kant is het zielig als het iemand aan de moed ontbreekt om als eerste te beginnen!

meestal verliezen die spelers dan ook wel op het eind. Bovendien hebben ze ook minder lol in het spelletje.

13/09 2015 04:24:53
duchovnyDat het niet te controleren is geloof ik niet, het is een handeling en die zijn wel te checken als men dat zou willen.

En wie zegt dat ik me druk gemaakt heb ?

ik heb haar mijn mening gegeven over haar flauwe spel, blijven swappen om een ander te dwingen om te beginnen. heeft niets met

Wordfeud League of Honour te maken.

12/09 2015 08:36:11
BlackLizard1963Hoe wil je zo´n regel dan handhaven? "Ref, hij heeft vier keer geswapt"? Denk niet dat je de geschiedenis van zetten kunt zien... Als je aan de ene kant zegt "maar een dom spelletje", dan moet je je er niet zo druk om maken toch? Blijf dan zelf ook swappen, of maak gelijk een bingo uiteindelijk. 12/09 2015 08:19:39
duchovnyDit lijkt me een taak voor de scheidsrechter om hier duidelijke regels over te maken,

hoeveel keer mag men in het begin swappen, 1 5 of 100 keer ?

Ik wacht het met spanning af.:)

12/09 2015 08:11:45
duchovnyNatuurlijk ga je niet reageren, alles wat er gezegd is heb ik al vermeld.

en ja hoor je mag swappen maar jij wil een ander dwingen om te beginnen en daar werk ik niet aan mee,

als ik er niets van gezegd had waren we waarschijnlijk nog aan het swappen.

12/09 2015 08:09:00
mw1111Ik ga op dergelijke kinderachtige Dinge niet reageren. Wil alleen kwijt dat ik alleen die 5 woorden zei en voor de rest haatchats kreeg. Trouwens, is het niet tegen de regels om te sjappen, het is wel tegen de regels een ander speler te beledigen! 12/09 2015 07:29:25
duchovnymw1111 vertel dan wel het hele verhaal,

jij moet ons potje beginnen en doet dat door te swappen, dus ik denk mij best ik swap wel mee,

swap jij weer, dus ik ook maar weer, jij bent aangewezen om te beginnen dus ik ga dat niet doen,

maar na een stuk of 6 keer swappen van jou schrijf ik je dat je vervelend bent en je maar door swapt tot je een heel woord hebt of er genoeg van hebt, ik ga niet beginnen, waarna jij eindelijk begint.

sorry hoor maar hoe zielig kun je zijn voor een dom spelletje, en ohja, het enige wat ik van jou terug kreeg was een "jij doet het toch ook"

sorry hoor maar je bent triest!

en dat heb ik tegen je gezegd en ja dat was onvriendelijk bedoeld.

12/09 2015 05:06:53
mw1111Hello Eskil. I want to complain about Duchovny. She insults me because I swapped tiles. She is very unfriendly! 11/09 2015 10:33:34
prins bDe Prins is tot maandag afwezig in het bijzijn van zijn gevolg.

Hij zal bij zijn terugkomst zich weer onder zijn onderdanen vervoegen en U een uitnodiging doen toekomen.

11/09 2015 05:21:58
LoBotHere we have a first-rate horde of quality players! VWBX is the most experienced player here, with 63 seasons in the league. PRINS B is the player here who most recently went undefeated through an entire season, it happened in 4. division in season 78. CHINOOKWF is number 8 on the bilingual ranking on this website. DMXP? is a erudite player who has been number 4 in division 2 in season 81. LONAR is the one who most recently won a group on a decent level, the player won division 3 back in season 82. DRAWALINE is in marvellous form and was just promoted from division 4. OUDEGOD is a fine player who has been number 2 in division 3 in season 81. DUCHOVNY is a magic opponent who was number 6 on this level last season. ROLFPH is a outstanding opponent who was number 5 on this level last season. MW1111 is number 9 on the bilingual ranking on this website.

With this many superior players it is hard to tell you who wins, but I guess dmxp? wins the season.

10/09 2015 16:33:28

We have some bills to pay. If you help us with that, you get a lot more statistics, you get training tools and a wordfeud course at the Improve page, and the Player page starts to work. And you get rid of the commercial banner on the top of the page. A donation of $15, 12 euro, 10 £ or 90 kroner gives you access for a year. Click the donate button for PayPal donation. You can also click here and donate directly to the WLoH bank account.

 

Matches

Kamp Resultat
DMXPM?
dmxpm? – Lonar411 – 428
dmxpm? – vwbx363 – 419
dmxpm? – duchovny374 – 498
dmxpm? – Prins B474 – 453
dmxpm? – rolfph446 – 469
dmxpm? – Chinookwf398 – 576
dmxpm? – Oudegod381 – 500
dmxpm? – mw1111460 – 461
dmxpm? – Drawaline291 – 264
LONAR
Lonar – dmxpm?428 – 411
Lonar – vwbx552 – 388
Lonar – duchovny484 – 365
Lonar – Prins B480 – 472
Lonar – rolfph542 – 427
Lonar – Chinookwf444 – 449
Lonar – Oudegod428 – 457
Lonar – mw1111535 – 498
Lonar – Drawaline514 – 329
VWBX
vwbx – dmxpm?419 – 363
vwbx – Lonar388 – 552
vwbx – duchovny481 – 461
vwbx – Prins B468 – 379
vwbx – rolfph480 – 492
vwbx – Chinookwf473 – 363
vwbx – Oudegod566 – 466
vwbx – mw1111409 – 420
vwbx – Drawaline408 – 545
DUCHOVNY
duchovny – dmxpm?498 – 374
duchovny – Lonar365 – 484
duchovny – vwbx461 – 481
duchovny – Prins B432 – 455
duchovny – rolfph421 – 410
duchovny – Chinookwf387 – 460
duchovny – Oudegod334 – 494
duchovny – mw1111437 – 454
duchovny – Drawaline536 – 355
PRINS B
Prins B – dmxpm?453 – 474
Prins B – Lonar472 – 480
Prins B – vwbx379 – 468
Prins B – duchovny455 – 432
Prins B – rolfph465 – 441
Prins B – Chinookwf547 – 443
Prins B – Oudegod423 – 346
Prins B – mw1111505 – 436
Prins B – Drawaline372 – 448
ROLFPH
rolfph – dmxpm?469 – 446
rolfph – Lonar427 – 542
rolfph – vwbx492 – 480
rolfph – duchovny410 – 421
rolfph – Prins B441 – 465
rolfph – Chinookwf499 – 492
rolfph – Oudegod498 – 449
rolfph – mw1111428 – 435
rolfph – Drawaline412 – 405
CHINOOKWF
Chinookwf – dmxpm?576 – 398
Chinookwf – Lonar449 – 444
Chinookwf – vwbx363 – 473
Chinookwf – duchovny460 – 387
Chinookwf – Prins B443 – 547
Chinookwf – rolfph492 – 499
Chinookwf – Oudegod484 – 533
Chinookwf – mw1111471 – 396
Chinookwf – Drawaline359 – 428
OUDEGOD
Oudegod – dmxpm?500 – 381
Oudegod – Lonar457 – 428
Oudegod – vwbx466 – 566
Oudegod – duchovny494 – 334
Oudegod – Prins B346 – 423
Oudegod – rolfph449 – 498
Oudegod – Chinookwf533 – 484
Oudegod – mw1111459 – 413
Oudegod – Drawaline467 – 465
MW1111
mw1111 – dmxpm?461 – 460
mw1111 – Lonar498 – 535
mw1111 – vwbx420 – 409
mw1111 – duchovny454 – 437
mw1111 – Prins B436 – 505
mw1111 – rolfph435 – 428
mw1111 – Chinookwf396 – 471
mw1111 – Oudegod413 – 459
mw1111 – Drawaline437 – 499
DRAWALINE
Drawaline – dmxpm?264 – 291
Drawaline – Lonar329 – 514
Drawaline – vwbx545 – 408
Drawaline – duchovny355 – 536
Drawaline – Prins B448 – 372
Drawaline – rolfph405 – 412
Drawaline – Chinookwf428 – 359
Drawaline – Oudegod465 – 467
Drawaline – mw1111499 – 437
DMXPM?
dmxpm?411
Lonar428
dmxpm?363
vwbx419
dmxpm?374
duchovny498
dmxpm?474
Prins B453
dmxpm?446
rolfph469
dmxpm?398
Chinookwf576
dmxpm?381
Oudegod500
dmxpm?460
mw1111461
dmxpm?291
Drawaline264
LONAR
Lonar428
dmxpm?411
Lonar552
vwbx388
Lonar484
duchovny365
Lonar480
Prins B472
Lonar542
rolfph427
Lonar444
Chinookwf449
Lonar428
Oudegod457
Lonar535
mw1111498
Lonar514
Drawaline329
VWBX
vwbx419
dmxpm?363
vwbx388
Lonar552
vwbx481
duchovny461
vwbx468
Prins B379
vwbx480
rolfph492
vwbx473
Chinookwf363
vwbx566
Oudegod466
vwbx409
mw1111420
vwbx408
Drawaline545
DUCHOVNY
duchovny498
dmxpm?374
duchovny365
Lonar484
duchovny461
vwbx481
duchovny432
Prins B455
duchovny421
rolfph410
duchovny387
Chinookwf460
duchovny334
Oudegod494
duchovny437
mw1111454
duchovny536
Drawaline355
PRINS B
Prins B453
dmxpm?474
Prins B472
Lonar480
Prins B379
vwbx468
Prins B455
duchovny432
Prins B465
rolfph441
Prins B547
Chinookwf443
Prins B423
Oudegod346
Prins B505
mw1111436
Prins B372
Drawaline448
ROLFPH
rolfph469
dmxpm?446
rolfph427
Lonar542
rolfph492
vwbx480
rolfph410
duchovny421
rolfph441
Prins B465
rolfph499
Chinookwf492
rolfph498
Oudegod449
rolfph428
mw1111435
rolfph412
Drawaline405
CHINOOKWF
Chinookwf576
dmxpm?398
Chinookwf449
Lonar444
Chinookwf363
vwbx473
Chinookwf460
duchovny387
Chinookwf443
Prins B547
Chinookwf492
rolfph499
Chinookwf484
Oudegod533
Chinookwf471
mw1111396
Chinookwf359
Drawaline428
OUDEGOD
Oudegod500
dmxpm?381
Oudegod457
Lonar428
Oudegod466
vwbx566
Oudegod494
duchovny334
Oudegod346
Prins B423
Oudegod449
rolfph498
Oudegod533
Chinookwf484
Oudegod459
mw1111413
Oudegod467
Drawaline465
MW1111
mw1111461
dmxpm?460
mw1111498
Lonar535
mw1111420
vwbx409
mw1111454
duchovny437
mw1111436
Prins B505
mw1111435
rolfph428
mw1111396
Chinookwf471
mw1111413
Oudegod459
mw1111437
Drawaline499
DRAWALINE
Drawaline264
dmxpm?291
Drawaline329
Lonar514
Drawaline545
vwbx408
Drawaline355
duchovny536
Drawaline448
Prins B372
Drawaline405
rolfph412
Drawaline428
Chinookwf359
Drawaline465
Oudegod467
Drawaline499
mw1111437