Welcome

Welcome to Wordfeud League of Honour! We arrange tournaments in Wordfeud and several other games. Read the details under 'Rules', and join us under 'Sign up'!

The latest news

Responsive image
Wordfeud Nynorsk
CemKaraca vinner sin 135. tittel: Et eksepsjonelt mesterskap i sesong 344! Les mer
Responsive image
Ordly Norsk
SigrunM sikrer sin fjerde mestertittel – overgår forventningene med suveren seier! Les mer
Responsive image
Quizkampen Norsk
Cox Clavicula sikrer sitt 191. mesterskap - En ustoppelig legende i ligaen! Les mer
League: Season: Division: Group: Player:

PlassNavnSpiltSeierUavgjTapScore for-motMarginPoengFra
1Trax53 10 8025251 - 466758416
2Kenrocc 10 8025223 - 484837516
3HBHDK 10 7035220 - 505716314København
4neffen 10 6045156 - 505610012Odense
5HenrikThisted 10 5055121 - 50616010
6Aktiekrak 10 5054772 - 4876-10410
7Kirk & Ko 10 4065119 - 5131-128
8nnielsen 10 4064926 - 5043-1178Nørrebro
9ImOnFire 10 4064950 - 5089-1398
10Son_svb 10 2084956 - 5410-4544Ganløse
11anders.wolf 10 2084803 - 5259-4564Woodbury
1Trax53+58416
Spilt: 10
Seier: 8
Uavgjort: 0
Tap: 2
Score: 5251 - 4667
2Kenrocc+37516
Spilt: 10
Seier: 8
Uavgjort: 0
Tap: 2
Score: 5223 - 4848
3HBHDK+16314
Spilt: 10
Seier: 7
Uavgjort: 0
Tap: 3
Score: 5220 - 5057
Fra: København
4neffen+10012
Spilt: 10
Seier: 6
Uavgjort: 0
Tap: 4
Score: 5156 - 5056
Fra: Odense
5HenrikThisted+6010
Spilt: 10
Seier: 5
Uavgjort: 0
Tap: 5
Score: 5121 - 5061
6Aktiekrak-10410
Spilt: 10
Seier: 5
Uavgjort: 0
Tap: 5
Score: 4772 - 4876
7Kirk & Ko-128
Spilt: 10
Seier: 4
Uavgjort: 0
Tap: 6
Score: 5119 - 5131
8nnielsen-1178
Spilt: 10
Seier: 4
Uavgjort: 0
Tap: 6
Score: 4926 - 5043
Fra: Nørrebro
9ImOnFire-1398
Spilt: 10
Seier: 4
Uavgjort: 0
Tap: 6
Score: 4950 - 5089
10Son_svb-4544
Spilt: 10
Seier: 2
Uavgjort: 0
Tap: 8
Score: 4956 - 5410
Fra: Ganløse
11anders.wolf-4564
Spilt: 10
Seier: 2
Uavgjort: 0
Tap: 8
Score: 4803 - 5259
Fra: Woodbury

To register a result, you need to log in. This is done in the upper right corner.

Comments

The secret link
your last comment.

Navn Melding Tid
Erling PedersenHej Snemus. I sæson 301 er du placeret i division 8, gruppe 52. Med venlig hilsen, Erling Pedersen, dommer i den danske afdeling af WLoH 30/11 2023 15:07:18
SnemusHow come I was not promoted? Won last tournament undefeated? And still division 9? 🤔 30/11 2023 15:04:03
LoBotWe have the final results from Season 300, Div 1. The group had a couple of bigger favourites, for instance neffen, but in the end, Trax53 was strongest. Congratulations! 28/11 2023 23:41:40
Trax53Nedenstående var under udarbejdelse, da Erling kom med sit indlæg. Jeg må således acceptere, at Erling mig ikke-ærefuld. Beklager endnu en gang. 28/11 2023 16:14:43
Trax531. Jeg beklager fortsat, at jeg tilbageholdt resultater (ud over 72 timer). Det er ikke min stil, og vil ikke gentage sig. Jeg er fuldstændig enig i, at vinderen bør gøre det snarest - fx indenfor 24 timer. Herefter forslår jeg dog, at taberen har lige mulighed for (og pligt til?) at registrere i de næste 48 timer. (Det har taberen jo fra første minut…!)

Så for de spillere, hvor det er magtpåliggende med hurtig registrering, er der ingen reelle begrænsninger - vundet eller tabt. Ved at lade tiden gå ud over de 72 timer, er man selv med til at skabe usikkerhed. Har man derudover ingen notater eller screenshots, begynder det jo at blive gætværk.

2. WLoH er en uafhængig enhed i fht. WF. Jeg tror derfor ikke, at WHoL vil være i stand til at håndhæve nogen som helst tidsgrænse i forhold til det enkelte spils afslutning.

3. Hvis man som spiller ønsker at have den taktiske mulighed for at kende flest mulige resultater, før man selv beslutter nøgletræk i strategisk vigtige/tætte kampe, kan man jo bare spille langsomt hele sæsonen i alle kampe. Den taktik er der flere spillere, som benytter - synes det. Én spiller har overfor mig direkte indrømmet det.

Personligt er jeg helt ligeglad. Vind spillene størst muligt eller tab med mindst mulige margin, er min strategi. Spekulation i andre spil er latterligt, og det vil kun ekstremt sjældent kunne flytte noget som helst at kende andre resultater.

“Hvis jeg havde vidst, at jeg skulle vinde med mindst 48, havde jeg spillet anderledes.” “Hvis jeg havde vidst, at jeg kunne tåle at tabe med op til 48, havde jeg spillet helt anderledes.” Hvor fjollet er det lige…? Hvem gør ikke (forsøger i det mindste) sit optimale hele tiden?

5. Min største bekymring er, når spil ikke bliver færdigspillet. Det sker heldigvis sjældent i de øverste rækker, men uanset niveau kan det meget lettere give forkerte placeringer, end sene registreringer.

Nogle spillere har aftenvagt, går på aftenskole, spiller bridge eller badminton tirsdage aftner, og har således ikke mulighed for at være tilgængelig de sidste timer op til deadline.

Min opfordring er derfor generel til alle WLoH spillere; hjælp til med at få spillene afsluttet i god tid inden deadline - der er tirsdage kl 22:00 to uger efter sæsonstart.

6. Personligt foretager jeg rigtig mange forsøgslæg. En sjælden gang imellem bliver et for mig ukendte ord godkendt, men det betyder ikke, at jeg har snydt. (Der er ingen aktuelle beskyldninger, og derfor ikke relevant for sæsonen.) Så anklager om snyd, der er en ualmindelig grov beskyldning, som man skal være særdeles forsigtig med. I virkeligheden helst undgå. (Lav noter i din sorte bog, og når eksemplerne bliver mange, kan man overveje at tilkendegive sin overraskelse over en spillers ufattelige formåen.)

7. Og hold en god tone 😊, når spillet starter, undervejs og når det slutter.

28/11 2023 16:11:16
Erling PedersenHej. Jeg har modtaget screenshot af kampen mellem anders.wolf og ImOnFire, der viser, at kampen endte 536-417 til anders.wolf. Dette resultat har jeg sat ind i stedet for det nuværende 517-436.

Med hensyn til registrering af resultater siger reglerne, at ”Når en kamp er færdig, skal resultatet registreres i tabellen under ”Resultater”. Som tommelfingerregel er det vinderen, der registrerer resultatet, men begge spillere kan inddatere resultatet og er ansvarlige for at resultatet registreres”. Fra dommerside opfordrer vi kraftigt til, at man undlader at trække tiden med registrering af kampresultaterne, men tværtimod sørger for at resultaterne bliver registreret umiddelbart efter kampenes afslutning. Dette for at undgå disse diskussioner om, hvem der har vundet med hvor meget, fordi spillerne ikke længere har adgang til kampenes udfald. Det ærefulde i denne sammenhæng ligger ikke i, om det er vinder eller taber, der udfører handlingen, men i at få resultaterne registeret hurtigst muligt efter kampenes afslutning. Med venlig hilsen, Erling Pedersen, dommer i den danske afdeling af WLoH

28/11 2023 15:47:59
ImOnFireEnig med nnielsen. Erling, der bør jo indføres en regel om at registrering af et resultat skal ske senest 72 timer efter spillets afslutning, da spillet jo ellers forsvinder. Så undgås der også spekulation i at forsinke resultatet med vilje. 28/11 2023 15:12:26
Kamptilstregen!Reglerne siger:

“Som tommelfingerregel er det vinderen, der registrerer resultatet, men begge spillere kan inddatere resultatet og er ansvarlige for at resultatet registreres”.

Som jeg forstår det, så har både vinder og taber et fælles ansvar for at sørge for, at resultatet kommer i bøgerne.

28/11 2023 11:53:50
nnielsenJeg ser her afslutningsvis, at der i denne sæson er flere tråde, der har at gøre med indrapporteringpraksis. Det er helt nyt for mig, at man kan vælge at putte med indrapportering, og det er jo vældig problematisk, når der så oven i købet bliver tvivl om resultatet. I denne sæson er det tæt på at blot få point gør forskellen på, hvem det er der rykker ned, og det går da slet ikke. I mine øjne foregår indrapportering på den måde, at vinderen straks efter endt spil indrapporterer kampresultatet. Det skal ikke være noget, der skal være tvivl om, hvem der gør og der skal holdes et særligt vågent øje med; og som risikerer at blive glemt og som følge deraf ender med at være fejlagtigt. 28/11 2023 11:33:56
LoBotThese outstanding players have been awarded Wlohty for their performance this season: Trax53 30, Kenrocc 22, HBHDK 20, neffen 18, HenrikThisted 18, Aktiekrak 17. The Wlohty is the currency previously known as Glory, that you have silenty collected for a couple of years. For the time being, it is as useful for you as bicycles are for fish, but that may change when we start the Team League. 28/11 2023 10:01:02
anders.wolfHej ImOnFire. Jeg har sendt mit screenshot til den danske dommer og så kan han opdatere resultatet. 28/11 2023 04:43:38
ImOnFireHej Anders Wolf. Det slutresultat du har indskrevet kan jeg overhovedet ikke genkende. Du må have byttet rundt på nogle tal. 517-436 er det bedst kvalificerede bud på et resultat på vores kamp udfra dine tal. Det resultat indskriver jeg hermed. MEN det hele havde været meget nemmere hvis du havde indskrevet et resultat indenfor 72 timer som jeg havde kunnet berigtige, i stedet for at spille tavs i 5 dage, og slynge et tilfældigt resultat ude. Jeg henviser derfor til reglerne, hvor der står at man i så fald skal give det bedste bud på kampens resultat, og udvise mådehold. Hvis du mod forventning kan fremsende et screenshot med et andet resultat til Dommeren beklager jeg. 25/11 2023 21:25:30
anders.wolfJeg har opdateret resultatet mod ImOnFire. Jeg havde taget billede af slutstillingen men glemt at indtaste det. Jeg har desværre ikke haft den store anledning til at logge på denne sæson så det gik i glemmebogen. Beklager. 25/11 2023 18:42:08
Kamptilstregen!@Trax53: Jeg havde slet ikke tænkt på, at jeg måske fratager en modstander glæden ved at indtaste en sejr over mig, så det aspekt vil jeg da inkludere i min adfærd og fremover vente to dage med at indtaste et resultat, hvis jeg har tabt, og min modstander stadig ikke har rapporteret noget 😉 24/11 2023 20:07:35
Trax53Jamen…, du har jo fuldstændig ret 😊 Tror jeg vil følge dit eksempel fremover 👍🏻

Jeg undlader dog helst at fratage vinderen glæden ved at taste en sejr. Og med dokumentation er det jo heller ikke nødvendigt.

Endeligt har jeg meget svært ved at se den taktiske fidus ved sene registreringer. Det må til enhver tid være bedst at vinde spillene, størt muligt. (Eller tabe dem mindst muligt.) Uanset stillingen i tabellen. Hvilken anden strategi er bedre?

24/11 2023 14:46:23
Kamptilstregen!@Trax53: Igennem årene har der jo været flere episoder, hvor et resultat enten er blevet indtastet forkert, eller indtastningen helt er blevet glemt, inden det pågældende spil var væk og dermed også dokumentationen. Jeg har selv oplevet nogle gange, at et forkert resultat var indtastet af andre i mine spil, og det kunne jeg rette, da jeg havde skrevet mine resultater ned, men jeg havde ingen beviser på, at jeg havde ret, da spillene var væk. Så jeg tager derfor et screen shot nu af færdigspillede spil. Ikke fordi jeg mistror mine modstandere, men fordi fejl kan ske, og det jo også kan have betydning for andre spillere. Og så er det godt at have dokumentation. Jeg indtaster også meget ofte resultatet for spil, jeg har tabt, hvis der er gået en dags tid, for det påhviler jo begge spillere at få resultatet i bøgerne. 24/11 2023 13:24:11
ImOnFireMin kamp mod Anders Wolf er færdigspillet for over 72 timer siden, og med en sejr til Anders. Men jeg kan derfor ikke længere berigtige resultatet, da Anders ikke har indberettet det. Jeg husker det ikke, hvilket er ret problematisk. Som reglerne foreskriver, foreslår jeg derfor 500-450 sejr til Anders. 24/11 2023 08:51:19
Trax53@ KtS - Du har været forudseende, jeg åbenbart lettere naiv 24/11 2023 07:49:48
Kamptilstregen!Jeg tager altid et screen shot af alle færdigspillede spil 😇 😉 Det tager et sekund pr. spil, og så har man dokumentationen, hvis det skulle blive nødvendigt 👍🏻 23/11 2023 18:12:30
Trax53Aktuelt er det ikke af taktiske grunde; det har jeg aldrig benyttet mig af. Normalt er jeg hurtig og først færdig med alle kampene (hvis modstanderne tillader det).

Dette er faktisk første gang jeg tilbageholder resultater: Jeg tabte min første kamp og lå sidst. Men det gik godt i de fleste andre, så jeg syntes det kunne være sjovt, hvis jeg kunne komme til sidst og overhale jer allesammen. (Det kan ske endnu med lidt held :-))

Jeg er faktisk helt enig i, at det er dårlig stil at tilbageholde resultater, og jeg beklager. Jeg beklager i særlig grad, at det nu har givet anledning til denne usikkerhed. Jeg registrerer staks de øvrige ventende resultater.

Med avatar tænker jeg på det lille billede, vi har på vores WF-profil. Det kan du selvfølgelig ikke se lige nu, da vores spil er forsvundet fra oversigten, men jeg lader det stå til næste sæson begynder. (Du kan også se det med det samme, hvis vi tager en ikke-tællende kamp. Du skal blot invitere mig :-).)

23/11 2023 10:23:58
ImOnFireTak for update. Jeg synes at det er ret problematisk hvis man ikke registrerer en kamp senest 72 timer efter afslutning, og gerne asap. Ellers er der ingen mulighed for at modstanderen kan tjekke og eventuelt berigtige resultatet, ved fx en fejlregistrering. Du kan godt bilde mig resultatet ind, men jeg kan ikke huske det, og så er vi allerede ude i gætværk. Jeg kan jo påstå at jeg mente at det blev 481-480? Men jeg har indskrevet 481-474 nu. Jeg synes i øvrigt at det er fjollet at man afventer registrering af taktiske grunde. Det er der ikke meget honour over? P.S Jeg forstår ikke hvad du mener med dit nye midlertidige avatar? 23/11 2023 10:04:33
Trax53Jeg håber, det kan genopfriske din hukommelse :-)

Vi skulle nødig ende der, hvor vi skal tage et skærmprint af hvert afsluttet spil…

23/11 2023 09:30:17
Trax53Se, det er jo ikke så godt. I mit notat sad du med NNRZX som dine sidste fem bogstaver, og under dette noterede jeg resultatet, da kampen var færdigspillet. 481-474 til mig. Se min nye/midlertidige avatar.

Hvis kampen sluttede for fem dage siden, hvordan kan det så være, at du først registrerer det nu, og med de forkerte cifre?

(Jeg har min egen forklaring på manglende registrering - det kan fem andre spillere i øvrigt bekræfte gælder i denne sæson.)

23/11 2023 09:14:24
ImOnFireNej er ikke enig. Kampen sluttede for 5 dage siden, og jeg erindrer ikke at resultatet blev det du skrev. 23/11 2023 08:34:56
Trax53@ IoF - du (eller en anden) har skrevet på “vores” plads. (Jeg vandt 481-474, men har endnu ikke noteret det her. Er du enig?) 22/11 2023 22:29:48
LoBotWow, this is really a fabulous selection! KIRK & KO is the tactically strongest player of the last 50 seasons, the opponents have merely scored the humble average of 489 points per game. IMONFIRE is number 2 on the all time table of division one in the league of honour. TRAX53 is number 2 on the the ranking in WLoH. NNIELSEN is in splendid form and was just promoted from division 2. AKTIEKRAK is a skilful opponent who was number 2 on this level last season. KENROCC is number 4 on the all time table of division one on this website. HENRIKTHISTED is a fabulous player who has been number 2 in division 1 in season 292. ANDERS.WOLF is a supernatural player who actually won the entire league in season 233. NEFFEN is the one who most recently won a group on a decent level, the player won division 1 back in season 299. SON_SVB is a magnificent player who actually won the entire league in season 261. HBHDK is a excellent player who actually won the entire league in season 281.

TRAX53 and ANDERS.WOLF are tresourous people of a kind you would not believe existed, people who out of their pure generousity donate to WLoH and keep the site running.

The two last players will be relegated. We have so many magnificent players here that it is difficult to pick a winner, but my guess is that neffen wins the season.

14/11 2023 22:53:26

We have some bills to pay. If you help us with that, you get a lot more statistics, you get training tools and a wordfeud course at the Improve page, and the Player page starts to work. And you get rid of the commercial banner on the top of the page. A donation of $15, 12 euro, 10 £ or 90 kroner gives you access for a year. Click the donate button for PayPal donation. You can also click here and donate directly to the WLoH bank account.

 

Matches

Kamp Resultat
NEFFEN
neffen – Kenrocc458 – 561
neffen – Trax53470 – 485
neffen – Kirk & Ko555 – 510
neffen – HBHDK480 – 526
neffen – HenrikThisted475 – 438
neffen – Aktiekrak499 – 450
neffen – anders.wolf545 – 506
neffen – Son_svb540 – 593
neffen – ImOnFire611 – 497
neffen – nnielsen523 – 490
KENROCC
Kenrocc – neffen561 – 458
Kenrocc – Trax53553 – 456
Kenrocc – Kirk & Ko571 – 509
Kenrocc – HBHDK510 – 469
Kenrocc – HenrikThisted560 – 498
Kenrocc – Aktiekrak427 – 580
Kenrocc – anders.wolf626 – 518
Kenrocc – Son_svb535 – 464
Kenrocc – ImOnFire445 – 436
Kenrocc – nnielsen435 – 460
TRAX53
Trax53 – neffen485 – 470
Trax53 – Kenrocc456 – 553
Trax53 – Kirk & Ko482 – 447
Trax53 – HBHDK483 – 513
Trax53 – HenrikThisted558 – 417
Trax53 – Aktiekrak515 – 454
Trax53 – anders.wolf605 – 422
Trax53 – Son_svb537 – 470
Trax53 – ImOnFire481 – 474
Trax53 – nnielsen649 – 447
KIRK & KO
Kirk & Ko – neffen510 – 555
Kirk & Ko – Kenrocc509 – 571
Kirk & Ko – Trax53447 – 482
Kirk & Ko – HBHDK562 – 578
Kirk & Ko – HenrikThisted486 – 583
Kirk & Ko – Aktiekrak489 – 437
Kirk & Ko – anders.wolf538 – 518
Kirk & Ko – Son_svb526 – 417
Kirk & Ko – ImOnFire565 – 392
Kirk & Ko – nnielsen487 – 598
HBHDK
HBHDK – neffen526 – 480
HBHDK – Kenrocc469 – 510
HBHDK – Trax53513 – 483
HBHDK – Kirk & Ko578 – 562
HBHDK – HenrikThisted467 – 537
HBHDK – Aktiekrak568 – 414
HBHDK – anders.wolf520 – 514
HBHDK – Son_svb620 – 514
HBHDK – ImOnFire512 – 486
HBHDK – nnielsen447 – 557
HENRIKTHISTED
HenrikThisted – neffen438 – 475
HenrikThisted – Kenrocc498 – 560
HenrikThisted – Trax53417 – 558
HenrikThisted – Kirk & Ko583 – 486
HenrikThisted – HBHDK537 – 467
HenrikThisted – Aktiekrak491 – 528
HenrikThisted – anders.wolf492 – 463
HenrikThisted – Son_svb555 – 514
HenrikThisted – ImOnFire542 – 557
HenrikThisted – nnielsen568 – 453
AKTIEKRAK
Aktiekrak – neffen450 – 499
Aktiekrak – Kenrocc580 – 427
Aktiekrak – Trax53454 – 515
Aktiekrak – Kirk & Ko437 – 489
Aktiekrak – HBHDK414 – 568
Aktiekrak – HenrikThisted528 – 491
Aktiekrak – anders.wolf515 – 366
Aktiekrak – Son_svb565 – 494
Aktiekrak – ImOnFire389 – 598
Aktiekrak – nnielsen440 – 429
ANDERS.WOLF
anders.wolf – neffen506 – 545
anders.wolf – Kenrocc518 – 626
anders.wolf – Trax53422 – 605
anders.wolf – Kirk & Ko518 – 538
anders.wolf – HBHDK514 – 520
anders.wolf – HenrikThisted463 – 492
anders.wolf – Aktiekrak366 – 515
anders.wolf – Son_svb484 – 482
anders.wolf – ImOnFire536 – 417
anders.wolf – nnielsen476 – 519
SON_SVB
Son_svb – neffen593 – 540
Son_svb – Kenrocc464 – 535
Son_svb – Trax53470 – 537
Son_svb – Kirk & Ko417 – 526
Son_svb – HBHDK514 – 620
Son_svb – HenrikThisted514 – 555
Son_svb – Aktiekrak494 – 565
Son_svb – anders.wolf482 – 484
Son_svb – ImOnFire506 – 577
Son_svb – nnielsen502 – 471
IMONFIRE
ImOnFire – neffen497 – 611
ImOnFire – Kenrocc436 – 445
ImOnFire – Trax53474 – 481
ImOnFire – Kirk & Ko392 – 565
ImOnFire – HBHDK486 – 512
ImOnFire – HenrikThisted557 – 542
ImOnFire – Aktiekrak598 – 389
ImOnFire – anders.wolf417 – 536
ImOnFire – Son_svb577 – 506
ImOnFire – nnielsen516 – 502
NNIELSEN
nnielsen – neffen490 – 523
nnielsen – Kenrocc460 – 435
nnielsen – Trax53447 – 649
nnielsen – Kirk & Ko598 – 487
nnielsen – HBHDK557 – 447
nnielsen – HenrikThisted453 – 568
nnielsen – Aktiekrak429 – 440
nnielsen – anders.wolf519 – 476
nnielsen – Son_svb471 – 502
nnielsen – ImOnFire502 – 516
NEFFEN
neffen458
Kenrocc561
neffen470
Trax53485
neffen555
Kirk & Ko510
neffen480
HBHDK526
neffen475
HenrikThisted438
neffen499
Aktiekrak450
neffen545
anders.wolf506
neffen540
Son_svb593
neffen611
ImOnFire497
neffen523
nnielsen490
KENROCC
Kenrocc561
neffen458
Kenrocc553
Trax53456
Kenrocc571
Kirk & Ko509
Kenrocc510
HBHDK469
Kenrocc560
HenrikThisted498
Kenrocc427
Aktiekrak580
Kenrocc626
anders.wolf518
Kenrocc535
Son_svb464
Kenrocc445
ImOnFire436
Kenrocc435
nnielsen460
TRAX53
Trax53485
neffen470
Trax53456
Kenrocc553
Trax53482
Kirk & Ko447
Trax53483
HBHDK513
Trax53558
HenrikThisted417
Trax53515
Aktiekrak454
Trax53605
anders.wolf422
Trax53537
Son_svb470
Trax53481
ImOnFire474
Trax53649
nnielsen447
KIRK & KO
Kirk & Ko510
neffen555
Kirk & Ko509
Kenrocc571
Kirk & Ko447
Trax53482
Kirk & Ko562
HBHDK578
Kirk & Ko486
HenrikThisted583
Kirk & Ko489
Aktiekrak437
Kirk & Ko538
anders.wolf518
Kirk & Ko526
Son_svb417
Kirk & Ko565
ImOnFire392
Kirk & Ko487
nnielsen598
HBHDK
HBHDK526
neffen480
HBHDK469
Kenrocc510
HBHDK513
Trax53483
HBHDK578
Kirk & Ko562
HBHDK467
HenrikThisted537
HBHDK568
Aktiekrak414
HBHDK520
anders.wolf514
HBHDK620
Son_svb514
HBHDK512
ImOnFire486
HBHDK447
nnielsen557
HENRIKTHISTED
HenrikThisted438
neffen475
HenrikThisted498
Kenrocc560
HenrikThisted417
Trax53558
HenrikThisted583
Kirk & Ko486
HenrikThisted537
HBHDK467
HenrikThisted491
Aktiekrak528
HenrikThisted492
anders.wolf463
HenrikThisted555
Son_svb514
HenrikThisted542
ImOnFire557
HenrikThisted568
nnielsen453
AKTIEKRAK
Aktiekrak450
neffen499
Aktiekrak580
Kenrocc427
Aktiekrak454
Trax53515
Aktiekrak437
Kirk & Ko489
Aktiekrak414
HBHDK568
Aktiekrak528
HenrikThisted491
Aktiekrak515
anders.wolf366
Aktiekrak565
Son_svb494
Aktiekrak389
ImOnFire598
Aktiekrak440
nnielsen429
ANDERS.WOLF
anders.wolf506
neffen545
anders.wolf518
Kenrocc626
anders.wolf422
Trax53605
anders.wolf518
Kirk & Ko538
anders.wolf514
HBHDK520
anders.wolf463
HenrikThisted492
anders.wolf366
Aktiekrak515
anders.wolf484
Son_svb482
anders.wolf536
ImOnFire417
anders.wolf476
nnielsen519
SON_SVB
Son_svb593
neffen540
Son_svb464
Kenrocc535
Son_svb470
Trax53537
Son_svb417
Kirk & Ko526
Son_svb514
HBHDK620
Son_svb514
HenrikThisted555
Son_svb494
Aktiekrak565
Son_svb482
anders.wolf484
Son_svb506
ImOnFire577
Son_svb502
nnielsen471
IMONFIRE
ImOnFire497
neffen611
ImOnFire436
Kenrocc445
ImOnFire474
Trax53481
ImOnFire392
Kirk & Ko565
ImOnFire486
HBHDK512
ImOnFire557
HenrikThisted542
ImOnFire598
Aktiekrak389
ImOnFire417
anders.wolf536
ImOnFire577
Son_svb506
ImOnFire516
nnielsen502
NNIELSEN
nnielsen490
neffen523
nnielsen460
Kenrocc435
nnielsen447
Trax53649
nnielsen598
Kirk & Ko487
nnielsen557
HBHDK447
nnielsen453
HenrikThisted568
nnielsen429
Aktiekrak440
nnielsen519
anders.wolf476
nnielsen471
Son_svb502
nnielsen502
ImOnFire516